07 de febrer 2007

El Superbaber de Sevilla

Assisteixo a la representació ("El petit Liceu") a l'Auditori de Cornellà de Llobregat de "El Superbaber de Sevilla". Ja és la 4a temporada que, acompanyat dels alumnes de 6è de Primària, hi vaig. Em reafirmo en el que vaig escriure fa temps (tot i que la publicació en aquest blog és posterior). Permeteu-me un petit resum de la meva valoració:

1.Espectacle bo, ben pensat per a nens i nenes i ben interpretat.

2.El lloc és massa gran (gairebé 700 alumnes hi caben a l'Auditori de Cornellà). Quan el vaig veure al Romea, tot plegat resultà molt millor!

3.L'adaptació de l'òpera original està molt ben feta (tant pel que fa a la música, al text -a vegades un xic massa "elevat"- i a l'argument) però -insisteixo en el que vaig escriure- a mi em sobren uns 10-15 minuts, penso que alguns duets o àries no són indispensables per a entendre tota la trama argumental.

4.Malgrat que cantin en català, no s'entén (o s'entén poc) als cantants (microfonia inhalàmbrica? local més petit?)

Encara que us digui tot això, penso que paga la pena anar-hi. Crec que explica i dibuixa molt bé l'esperit original del Barbiere.