31 de març 2008

Es busca... es troba...

En aquest post podeu anar afegint comentaris de coses (cançons, partitures, ...) que busqueu i no trobeu relacionades totes elles amb la música a l'educació. De la mateixa manera, qui tingui o sàpiga d'alguna cosa de les buscades, pot fer-ne un comentari sonant la solució... Vé a ser una mica com aquell programa de ràdio que feien fa temps, "La nit dels ignorants"... Hi haurà sempre un enllaç directe a la columna de la dreta perquè hi pogueu accedir directament.

17 comentaris:

Tesa Casals Bosom ha dit...

Hola!

Algú té la partitura de "Manuelita la tortuga"? Si us plau, si la teniu, me la podríeu enviar per correu electrònic a: tesa@vertex.cat?

Moltes gràcies!!!!

Anònim ha dit...

hola!
algú està fent AICLE de música? a la meva escola ja he començat (1r d'eso). no hi ha res editat i vaig fent el material poc a poc. mooooolta feina!
hola, tesa! tú també per aquí?

Anònim ha dit...

Hola ge!
Potser que aclarissis què vol dir això de AICLE per als més profans...
Salut!

Anònim ha dit...

A mi m'han ajudat i jo també vull ajudar, aplauedixo la iniciativa de fer aquests intercanvis. He buscat a internet i no surt la partitura de Manuelita la tortuga el que si que es troba són diferents midis. Amb un programa d'edició de partitures com el musictime es pot escrire de seguida, ho fa autòmàtic. Espero que això t'ajudi. Sort!

Anònim ha dit...

Veig que això funciona...!
Endavant amb els intercanvis!

Anònim ha dit...

dons això de l'Aicle ( o clil en anglès) es refereix a les assignatures que utilitzen una llengua estrangera pel seu ensenyament (en el meu cas, l'anglès). la idea és que els nens estiguin més exposats al 2n (o 3r) idioma i que això no impedeixi que aprenguin l'assignatura. Quasi res!

Anònim ha dit...

Hola!

Amb aquesta és la quarta intentona de publicar un comentari. Vejam si tinc més sort...

Benvolgut anònim, gràcies per la teva informació.

I molts petonets a la ge i a en rga, que us tinc identificats, punyeteros!. I jo, com una burra, posant nom i cognoms!

Apa, adéu!

Conxi ha dit...

hola tessa, l'anònim sóc jo que no tenia nom encara. Doncs, de res, espero que ja tiguis la partitura que necessitaves.

Anònim ha dit...

Wola, espavilats, s�c la germaneta gran de la Tesa i us agraeixo molt que l'ajudeu, pobrissona! Aprofito per saludar el Riki i la Txurxi, k tamb� els tinc fitxats.
Apa, besitus, i no us hi mateu tant! Pili

Anònim ha dit...

Ja tinc la partitura de Manuelita la tortuga. Qui la vulgui que m'ho digui...

Anònim ha dit...

Hola sóc la Conxi, que no recordo la contrassenya que vaig posar. Bé Tesa volia la partitura, et poso el mail per veure com me la pots passar? I un altre dia ja diràs si necessites res més. Per cert que allò del Somni del petit turquesa ja ho he aconseguit, tant l'escriptora com el compositor han estat superamables a més la música és molt xula. Si algú s'anima ja us posaré en contacte, és una obra de teatre amb cançons molt bonica.
conxi.gil2@hotmail.com

Conxi ha dit...

Ja torno a tenir nom!!! ja sabeu si necessiteu res.... Bon final de curs, jo no sé vosaltres però jo vaig de bòlit... sort que ja queda poc. Ànims i endavant amb la música

Núria ha dit...

Hola yo me intereso por la cancion de "Les figures del pessebre" y no encuentro la cancion cantada con musica y letra ¿donde la puedo conseguir?

Tesa Casals Bosom ha dit...

Algú coneix algun/a mestre/a de música per a fer una substitució de tres mesos? M'operen de les cordes vocals el proper dimecres i en tinc per tres mesos (fins a finals de curs). L'escola és a l'Ametlla del Vallès, és una escola molt tranquil·la. Qui hi estigui interessat pot escriure'm a tesa@vertex.cat. Moltes gràcies!

JORDI C ha dit...

Sabeu si algú té la partitura de "Danza de los ojos verdes" d'Enric Granados?. Em farieu un favor inmens si me la fésiu arribar per meil. És aquest: JORCELBO@GMAIL.COM

GRÀCIES PER ENDEVANT.

Anònim ha dit...

Hola!
çfeia dies que no entrava i... quina bona idea!!
Jo vaig de bòlit buscant curiositats musicals per a posar al diari que cicle mitjà elabora com a proje interdisciplinar. Algú sap on trobar-ne??

cesc serrat ha dit...

busco les partitures i text de la cantata del petit pricep de ricard gimeno i jordi enjuanes,gràcies. cescserrat@gmail,com