ESCOLA INCLUSIVA: Allò de posar les pomes sanes i les podrides al mateix sac (La intenció és que les podrides es tornin sanes però el resultat és que moltes sanes, acaben podrides).
ESTABLIR UNA RELACIÓ D'ENSENYAMENT-APRENENTATGE: Fer classe.
EXCEL·LÈNCIA: Hhhmmm... Aquest diccionari no és prou potent. És millor que li pregunteu al Conseller d'Ensenyament, perdó, d'Educació, no perdó, altre cop d’Ensenyament.
GRADUAT EN EDUCACIÓ SECUNDÀRIA: Cartolina DIN A-3 que serveix per decorar l'habitació; o títol que serveix per a descarregar camions després d'haver estat reclòs durant quatre anys en un IES tocant el potet dia sí dia també, durant el mateix període de temps.
MEDIACIÓ: Intentar que un alumne li torni a l'altre l'mp3 que li ha mangat. A més s'ha de procurar que amb l'esmentada acció no li trenquin la cara al mediador.
PEDAGOGIA: Bruixeria disfressada de medicina. Pseudociència.
POLIVALÈNCIA CURRICULAR: Fenomen que es dóna quan un professor de física dóna classes de socials.
POSAR ELS ALUMNES EN SITUACIÓ D'ENSENYAMENT-APRENENTATGE: Fer que seguin i que callin.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada