15 de desembre 2006

Digressions educativo-musicals

Aquesta setmana he sentit afirmacions i opinions que fan pensar en la nosta feina, la de cada dia i aquella altra, aquelles preguntes que, amb les presses del quefer qüotidià, gairebé mai no tenim temps per plantejar-nos; però que -molt sovint- hauríem de tenir present...

Sobre el currículum i els continguts de Música a Primària...
"Arribar al que diu el Currículum és fer volar coloms"
"Molta roba i poc sabó"
"Cada especialista de música fa el que vol i com ho vol"

Sobre la metodologia...
"Cada especialista té la seva pròpia metodologia"
"La millor és la que cadascú es fa seva i té una mica de les diferents que existeixen"
"Cal fer servir una metodologia que predisposi l'alumne a passar-s'ho bé"
"No hi ha cap metodologia millor que les altres"

Sobre l'avaluació...
"Ha de ser contínua, i individual..."
"S'és massa tolerant a l'hora d'avaluar"
"Si un alumne no afina, l'hauríem de suspendre"
"Aprovar música és fàcil, si fas els deures i et portes bé, t'aproven"
"És molt difícil avaluar correctament a l'àrea de música"

Què en penseu?
Vosaltres teniu la paraula, només heu de clicar per escriure un comentari.

(dedicat a la L, la M i la N)

1 comentari:

estemon ha dit...

Home, doncs en certa manera...

Comparteixo la idea que que planteja algú que la millor metodologia és la que agafa una mica d'aquí i una mica d'allà i la fa seva, i la que diu que és molt difícil d'avaluar, correctament, l'àrea de música ;)

Vagi bé!