23 de març 2007

La Flauta Màgica, al cinema

El director irlandès Kenneth Branagh porta al cinema "La Flauta Màgica" de Mozart. "Quan vaig escoltar l'òpera per primera vegada, em vaig sentir transportat per la bellesa de la seva música", declara Branagh. El libreto original ha estat adaptat per Stephen Fry i la història ha estat ambientada durant la I Guerra Mundial. L'estrena, a casa nostra, serà el proper 4 d'abril. Pot estar bé... Si més no, ho està el pressupost de producció: 25 milions de dòlars! Hi anirem a veure com han quedat "retratats" Tamino, Pamina, Sarastro, la Reina de la Nit, Papageno i Papagena. I, si més no, per conèixer la lectura que en fa Kenneth Branagh d'una obra cabdal en el gènere com és "Die Zauberflote".

1 comentari:

Anònim ha dit...

dons en Branagh és molt bo! recordeu la seva adaptació del "molt soroll per res"? o de "Henry V"? a veure com se li dona Mozart.
jo ja vaig fent cua per si un cas...